نجوای جان

نجوای جان، متن و صوت روضه، مداحی و مرثیه

نجوای جان

نجوای جان، متن و صوت روضه، مداحی و مرثیه

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

بسم الله الرحمن الرحیم

 

دوباره بغض و گریه‌ی شبونه

 

هیئت یا فاطمه الزهرا سلام االله علیها (بیت الزهرا سلام الله علیها بابل)

محمدرضا بذری

فاطمیه 1398 (دی ماه)

 

محمدرضا بذری

 

 

مدت: 3:19، حجم: 4.68 مگابایت

 

 

 

 

نمایش فایل جهت پخش یا دریافت با کیفیت اصلی

 

مشاهده فایل ویدئویی در آپارات (فاطمیه - بهمن 1398)

 

[]

دوباره بغض و گریه‌ی شبونه

 

دوباره التماس هر شب من

زهرای من بیا بریم به خونه

 

فکر غریبی منو نکردی

اینجا کسی رو غیر تو ندارم

 

انگار که من هم با تو جون سپردم

اینجا مزار توئه یا مزارم

 

چی شده گلدونا رو آب ندادی

گل چه بلایی به سرت اومده

 

پاشو عزیز، حسین همراهمه

پاشو نگاه کن پسرت اومده

 

نگاه به جای بسترت می‌کنم

تازه میشه داغ دلم دوباره

 

بهونه میخوام واسه گریه کردن

زینب میره چادرتو میاره

 

اشک حسن خوابو ازم گرفته

یه لحظه آروم و قرار نداره

 

شبها با گریه میره توی کوچه

اونجا رو دیوار سرشو میذاره

 

هنوز این کوچه ها شبگرد دارد

غمی با خاطراتی سرد دارد

 

گذشته سالها از غصه، اما

هنوزم جای سیلی درد دارد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی