نجوای جان

نجوای جان، متن و صوت روضه، مداحی و مرثیه

نجوای جان

نجوای جان، متن و صوت روضه، مداحی و مرثیه

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

بسم الله الرحمن الرحیم

 

به سمت گودال از خیمه دویدم من

مداح: محمود کریمی

فاطمیه 1397

محمود کریمی

مدت 03:25، حجم: 3.52 مگابایت

نمایش فایل جهت پخش یا دریافت با کیفیت اصلی

متن: (در ادامه)

به سمت گودال از خیمه دویدم من
شمر جلوتر بود، دیر رسیدم من

سر تو دعوا بود، ناله کشیدم من
سر تو رو بردند، دیر رسیدم من

یه گوشه‌ی گودال، مادرو دیدم من
که رفته بود از حال، دیر رسیدم من
 
صدا زدی من رو، خودم شنیدم من
صدای رگهات بود، دیر رسیدم من
 
افتان و خیزان و، نفس بریدم من
پیراهنو بردن، دیر رسیدم من
 
با بوسه از رگهات، به خون تپیدم من
میان خاک و خون، دیر رسیدم من
 
به سمت گودال از خیمه دویدم من
شمر جلوتر بود، دیر رسیدم من
 
سر تو دعوا بود، ناله کشیدم من
سر تو رو بردند، دیر رسیدم من

منبع: ذاکرین

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی