نجوای جان

نجوای جان، متن و صوت روضه، مداحی و مرثیه

نجوای جان

نجوای جان، متن و صوت روضه، مداحی و مرثیه

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

بهتر بگم، به تو نمیشه دیگه علی اکبر بگم

مداح: حاج محمدرضا بذری

هیئت یا فاطمه الزهرا سلام االله علیها (بیت الزهرا سلام الله علیها بابل)

محرم سال 1398

 

محمدرضا بذری

 

 

نمایش فایل جهت پخش یا دریافت با کیفیت اصلی

متن: (در ادامه)

بهتر بگم، به تو نمیشه دیگه علی اکبر بگم

چی از این تن پاشیده و پر پر بگم

 

چند تا علی می بینم هر طرف همه ی صحرا علی

می ریزه خاک غم به سر دنیا علی

 

آسمون من، خوردی زمین جوون من

جون تو علی خورده گره به جون من

 

غرق خونی و داره می جوشه خون من

بالای سرت بند اومده زبون من

 

پرتو به قفس نزن، شبیه مادرم نفس نزن

 

پاشو علی، دوباره قطره قطره یه دریا شو علی

مثل همیشه خوش قد و بالا شو علی

 

پاشو علی، کمک حال خسته ی بابا شو علی

نگاه بکن رقیه و اشکهاشو علی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی